شش نکته اصلی درطراحی ست اداری که باید حتما در نظر بگیرید

 شش نکته اصلی درطراحی ست اداری که باید حتما در نظر بگیرید

چند نکته اساسی در مورد طراحی ست اداری

انتخاب نوشت‌افزار مناسب مانند کارت ویزیت و سربرگ، به مشتریان کسب و کار شما کمک می‌کند تا تصویر مناسبی نسبت به شرکت شما در ذهن خودشان ایجاد کنند. طراحی درست این لوازم می‌تواند نمایی از کیفیت کار شرکت شما را نشان دهد. بنابراین باید توجه داشته باشید که سربرگ و کارت ویزیت یک شرکت باید به گونه‌ای باشد که مشتریان بتوانند به راحتی شما را به خاطر بسپارند. در این مقاله سعی شده تا با بررسی نکاتی ساده در مورد طراحی نوشت‌افزارهای اداری و تجاری، شما را در پیش‌برد کسب و کارتان یاری کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

نوشت‌افزار شرکت شما، باید رنگ مشخصی داشته باشد. بهترین انتخاب برای رنگ پس‌زمینه‌ی سربرگ، این است که هم‌رنگ یا متناسب با رنگ لوگوی شما باشد. ایده‌ی انتخاب رنگ واحد در تبلیغات و جذب مشتری می‌تواند بسیار مفید باشد. توصیه می‌شود به جای انتخاب رنگ‌های اصلی، از رنگ‌های ترکیبی در لوگو، کارت ویزیت و سربرگ‌های خود استفاده کنید.

کیفیت کاغذ

انتخاب کاغد مناسب و با کیفیت برای نوشت‌افزار شرکت شما، می‌تواند این مطلب را بیان کند که شما در کار خود حرفه‌ای هستید. مشتری‌ها تفاوت میان یک سربرگ کپی شده بر روی یک کاغذ معمولی و یک سربرگ بر روی یک کاغذ ضخیم روغنی با کیفیت را متوجه می‌شوند و همین تفاوت کوچک، کافی است تا تصویر ذهنی آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهید.

اطلاعات تماس

یک نوشت‌افزار مناسب کسب و کار، باید دارای اطلاعات تماس شما باشد. توجه داشته باشید آدرس شرکت، شماره تلفن، آدرس ایمیل، شماره فکس و هر روش ارتباطی دیگری که شما برای کسب و کار خودتان مناسب می‌بینید، باید در سربرگ و کارت ویزیت شرکت شما درج شود.

فضای خالی

در طراحی نوشت‌افزار شرکتتان باید به فضاهای خالی نیز توجه کنید. طراحی‌های شلوغ ممکن است باعث سردرگمی مشتریان شود و مانعی برای توجه آن‌ها به نکاتی که مد نظرتان است بشود. طراحی یک سربرگ و کارت ویزیت درکنار تمامی المان‌های دیگر، نیازمند سادگی و خلوتی نیز هست.

تصاویر

اگر تصویر مناسبی در ذهن خود دارید می‌توانید آن را به طراحی خود اضافه کنید. با این کار می‌توانید تاثیرگذاری بیشتری بر روی مشتریان خود داشته باشید. یک تصویر مناسب می‌تواند یک عکس حرفه‌ای از ساختمان شرکت، تصویری مرتبط با لوگوی شرکتتان و یا محصولی که تولید می‌کنید باشد. یادتان باشد هرگز از تصاویر هنری و قدیمی استفاده نکنید زیرا این کار باعث کم  شدن ارزش برند شما می‌شود.

فونت

انتخاب نوع فونت و رنگ مناسب برای نوشته‌ها، یکی از ملزومات طراحی سربرگ و کارت ویزیت‌های تجاری است. رنگ و قلم مورد استفاده در نوشت‌افزارهای شما باید خوانا و در عین حال زیبا باشد. باید به یاد داشته باشید که هرگز در طراحی‌های خود بیش از ۲ نوع فونت و رنگ‌نوشته انتخاب نکنید. این کار یکنواختی و سادگی کار شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.






2018-01-25 13:02:55

طراحی ست اداری | طراحی اوراق اداری | چاپ ست اداری | سربرگ | پاکت نامه | کارت ویزیت | فاکتور | لوگو | فولدر | چاپ اوراق اداری | نمونه سربرگ شرکت | طراحی و چاپ ست اداری


فیس بوک گوگل پلاس تلگرام linkedin توئیتر پینترست